Shop Mobile More Submit  Join Login
oh baby by Lady-Twiglet oh baby by Lady-Twiglet
just for fun :giggle: love my dirty facial expression! my new id :aww:

me with my 70-300 sigma willy lens :D

taken by ~antibus13
Add a Comment:
 
:iconmorningstarskid:
morningstarskid Featured By Owner May 7, 2012  Hobbyist Photographer
No Words Needed.....NEXT!!!...:lol:
Reply
:iconhimitsuuk:
HimitsuUK Featured By Owner Oct 31, 2011   Photographer
ROFL
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Oct 31, 2011  Professional Photographer
;)
Reply
:iconhimitsuuk:
HimitsuUK Featured By Owner Nov 1, 2011   Photographer
I actually find it quite hot.
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Nov 1, 2011  Professional Photographer
:paranoid:
Reply
:iconhimitsuuk:
HimitsuUK Featured By Owner Nov 1, 2011   Photographer
Hahaha :D
Reply
:iconamiba:
Amiba Featured By Owner Apr 23, 2011  Professional Photographer
haha I love this ID, it is the best :D! :glomp:
Reply
:iconlaravilya:
LaraVilya Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Photographer
I've never thought about my own camera in this category... Till now :D
Great ID :)
Reply
:iconfaithfulrats:
faithfulrats Featured By Owner Feb 23, 2011  Student General Artist
Haha your so pretty and funny! :D
Reply
:iconjcroxas:
jcroxas Featured By Owner Jan 28, 2011  Professional Digital Artist
oh my!!! so phallic indeed and it's definitely not a twig :giggle: hahaha. i laughed so hard here :lol:
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Jan 29, 2011  Professional Photographer
;)
Reply
:iconmllechevre:
Mllechevre Featured By Owner Jan 15, 2011  Student Photographer
LOL! I do make the kind of jokes, thought my camera isn't as «spectacular» as yours XD!
Reply
:iconpetrova:
petrova Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist
Hi, this have been featured here: [link] :heart:
Keep up the good work :hug:
Reply
:iconk-photos:
K-Photos Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist General Artist
Awesome ID :lmao:
:iconkissmeeplz:
Reply
:iconoibyrd:
oibyrd Featured By Owner Oct 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
HAHAHAHAHAHAHAHAHA best profile pic ever!!!!
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Oct 25, 2010  Professional Photographer
hehehe thanks love!
Reply
:iconalanralph:
AlanRalph Featured By Owner Oct 23, 2010  Professional General Artist
*cough* [link] Do you want to tell Ceri :iconcei-: the bad news, or shall I? :giggle:
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Oct 25, 2010  Professional Photographer
hahahahaha! :faint:
Reply
:icontommygk:
TommyGK Featured By Owner Oct 10, 2010  Professional Artisan Crafter
:lmao: nice!
Reply
:iconparamoresucks:
paramoreSUCKS Featured By Owner Sep 30, 2010
This picture makes me smile. C:
Reply
:iconstjoan:
StJoan Featured By Owner Sep 16, 2010  Hobbyist Writer
BEST
ID
EVER!
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Sep 17, 2010  Professional Photographer
:lol: thank you! :eyes:
Reply
:iconvierstummeln:
vierstummeln Featured By Owner Jul 13, 2010
it IS a cute pic!
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Jul 14, 2010  Professional Photographer
thank you! :love:
Reply
:iconchemicalkidd:
chemicalkidd Featured By Owner May 29, 2010  Professional General Artist
I've featured this here! Hope it's ok, let me know if it's not though, and I'll remove it. Otherwise, enjoy the feature! :)
Reply
:iconnightmara:
NightMara Featured By Owner Mar 20, 2010
This put such a great smile on my face! :XD: so that... is the secret of how to take wonderful photos! :lol: :heart:

Lovely!
Reply
:iconoki32:
Oki32 Featured By Owner Feb 20, 2010  Student General Artist
ahahaha! you're fatty!!!
hey, are you ate too much fat? guess...!
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Feb 21, 2010  Professional Photographer
oooooh well spotted! :lol: you're so clever! :clap:
Reply
:iconoki32:
Oki32 Featured By Owner Feb 21, 2010  Student General Artist
???
Reply
:iconevilsoap:
evilsoap Featured By Owner Feb 20, 2010
haha clever <3
Reply
:iconphotohare:
photohare Featured By Owner Jan 28, 2010  Professional Digital Artist
ha ha ! nice one!
p.s. Manc rulez!!
Reply
:icongalaxieretter:
Galaxieretter Featured By Owner Oct 13, 2009
HAHA! Nice.
Reply
:iconwarchild15:
warchiLd15 Featured By Owner Sep 16, 2009
/o/

:woohoo:
Reply
:iconcaptainhairlovett:
CaptainHairLovett Featured By Owner Jun 24, 2009
(: you are actually very beautiful
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Jun 25, 2009  Professional Photographer
aww thank you!
Reply
:iconcaptainhairlovett:
CaptainHairLovett Featured By Owner Jun 25, 2009
:) it's alright lovely.
Reply
:iconcp-highwind:
CP-Highwind Featured By Owner May 14, 2009  Professional General Artist
Haha, I have the same lens attached to my 450D right now!
Reply
:icontevekinhell:
Tevekinhell Featured By Owner Feb 26, 2009   Digital Artist
It's bigger than me! :(
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Feb 26, 2009  Professional Photographer
:lmao: i think its bigger than most ;)
Reply
:icondeviousclown:
DeviousClown Featured By Owner Jan 27, 2009
Damn ! you're talented :lol:
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Jan 27, 2009  Professional Photographer
why thankyou! :eyes:
Reply
:iconamericananie:
americananie Featured By Owner Jan 23, 2009
BEST dA ID EVER! :iconoriginallarryplz:
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Jan 23, 2009  Professional Photographer
:iconohuplz:
Reply
:iconamericananie:
americananie Featured By Owner Jan 23, 2009
:iconohmeplz:
Reply
:iconandanar:
andanar Featured By Owner Jan 21, 2009  Hobbyist Photographer
:giggle:

Size matters...
Reply
:icongetcarter:
getcarter Featured By Owner Dec 15, 2008   Photographer
what a rod! :lol:
Reply
:iconbaz135:
Baz135 Featured By Owner Nov 27, 2008  Hobbyist Photographer
methinks you like your camera a little too much...:paranoid:

:giggle:
Reply
:iconinessa-emilia:
inessa-emilia Featured By Owner Nov 24, 2008  Professional Photographer
:giggle:
Reply
:iconplumplover:
plumplover Featured By Owner Nov 14, 2008
lol!!!

:dance:
Reply
:iconlady-twiglet:
Lady-Twiglet Featured By Owner Nov 14, 2008  Professional Photographer
;)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 30, 2008
Image Size
276 KB
Resolution
480×640
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,023
Favourites
27 (who?)
Comments
141
Downloads
2,717
×